You are currently viewing מיאמי בפילדלפיה, ניו אורלינס ביוטה ועוד ביום שבת משמח/ עידו רבינוביץ

מיאמי בפילדלפיה, ניו אורלינס ביוטה ועוד ביום שבת משמח/ עידו רבינוביץ

מומלצי ליג פאס:

מינסוטה טימברוולבס (7-8) – פיניקס סאנס (7-7), 00:00

שתי קבוצות במומנטום שלילי ייפגשו הלילה ב"טארגט סנטר" במטרה לחזור לדהור על סוס הניצחונות.

שתי המתמודדות כאן החלו את העונה באופן מפתיע במיוחד, ראיין סונדרס הצליח לביית את החיה הפרועה, אנדרו וויגינס, וגרם לציוות שלו עם קארל אנטוני טאונס לעבוד בפעם הראשונה בקריירה שלהם. גם מונטי וויליאמס עושה עבודה פנטסטית עם סגל מוגבל באריזונה. אמנם, שתי הקבוצות קצת חזרו לקרקע בזמן האחרון: הטימברוולבס הפסידו שלושה מתוך ארבעת משחקיהם האחרונים (שלושתם ב"מבצרם" הביתי שבמיניאפוליס, שנראה יותר כבית קלפים מאשר מבצר) בהפרשים גבוהים, 21 לוויזארדס, 20 לרוקטס ו-8 לג'אז. למעשה, מתוך שבעת ההפסדים שלהם העונה, רק שניים מהם היו בהפרש נמוך מ-16 (ההפסד הטרי ליוטה המצוין לעיל וההפסד בהארכה מול דנבר הלא מאופסים מוקדם יותר העונה). אף על פי שעשה עבודה מצוינת עד עכשיו, השימוש של ראיין סונדרס ברוטציות עמוקות יחסית של 10/11 משתתפים, למרות דלילות הסגל, הוא פגם רציני שימשיך להכאיב בזאבים אם לא יעשו התאמות לכך.

הנפילה של הסאנס מנגד, לא הייתה חזקה וכואבת כמו של הוולבס. הם אכן הפסידו שלושה משחקים ברצף, אמנם נתנו פייט ברובם. במשחקם האחרון מול הפליקנס, הם פיגרו ב-9 עם פחות מדקה לסיום ולבסוף הפסידו בשלוש בלבד לאחר שהייתה להם הזדמנות לזריקה אחרונה (עם 2 עשיריות על השעון, אבל עדיין). במשחקם הקודם לנ"ל מול הקינגס, הם פיגרו ב-18 עם 6 דקות לסיום ולאחר מכן ב-12 עם דקה וחצי לסיום ועדיין הצליחו להגיע למרחק פוזשן אחד עם 13 שניות על השעון. זה פשוט "Too little too late" כל פעם מחדש.

הימור: כפי שהתקשו לעצור את ברנדון אינגרם במשחק מול ניו אורלינס, השמשות יתקשו להצר את צעדיו של אנדרו וויגינס, יחד עם משחק גדול של קארל אנטוני טאונס, הוולבס ייקחו את המשחק הזה וישמחו קצת את הקהל הביתי. המקומיים ב-4.

פילדלפיה 76' (5-10) – מיאמי היט (3-11), 2:30

ה-משחק של הלילה. בה' הידיעה. ג'ימי באטלר שב בפעם הראשונה לעיר אחוות האחים, אולם כמובן שתחושה של אחווה לא תאפוף את האוויר ב"וולס פארגו סנטר".

לא רבים ציפו שהסיקסרס יגיעו למערכה הזו בתור הסיד הנמוך יותר בטבלה, הסגל הנוצץ שרק הוברק ומורק במהלך הקיץ החל את העונה כמצופה עם חמישה ניצחונות רצופים, אמנם פילי עדיין לא מצאו את העקביות שלהם. לאחר חמשת הניצחונות הם הפסידו שלושה ברצף, לאחר מכן ניצחו שניים ברצף, הפסידו שניים ברצף וכעת רוכבים על רצף של שלושה ניצחונות רצופים. הם חייבים להוכיח שהם יכולים לנצח קבוצות איכותיות והיום זה מבחן מאוד גדול בשבילם. מתוך עשרת הניצחונות שלהם העונה, רק שתיים מהקבוצות שניצחו מחזיקות כעת במאזן חיובי (הסלטיקס, אותם ניצחו במשחק הראשון של העונה והטימברוולבס שעלולים לחזור למאזן חצוי עם הפסד לפיניקס הלילה). פילדלפיה מחזיקים במאצ'אפ טוב מול ההיט, הם נוטים להגביל מאוד את המשחק הקבוצתי ומכריחים קבוצות לעשות בידודים (יריבות מצליחות למסור 20.2 אסיסטים בלבד, מקום שני חיובי בליגה), זאת ועוד, הם מקשים על ריווח של יריבותיהם כאשר נזרקות ונקלעות עליהם הכי פחות שלשות בליגה (26.1 ו-9.7 בהתאמה). בנוסף, תצפו לדקות רבות של מאטיס ת'ייבול הלילה כעוזר חשוב לשמירה על ג'ימי באטלר ושאר שחקני הווינג המוכשרים של האורחת.

בדומה לסיקסרס, ההיט גם כן שמחים ומחויכים כרגע לאחר הניצחון החמישי שלהם ברציפות אמש מול שיקגו, והם עושים זאת בסטייל. במהלך חמשת המשחקים האחרונים, ההיט שיחקו 240 דקות של כדורסל. יריבותיהם הובילו במהלך דקה ו-59 שניות (0.8%) מתוך כלל המשחקים הללו. בנוסף, אמש הייתה הפעם הרביעית החודש (!) בה ההיט הובילו בלפחות 24 במחצית. היו להם ארבעה משחקים כאלה בשבע השנים שקדמו לחודש הנוכחי!

המשחק הקבוצתי המרשים, מטחי השלשות וההגנה החונקת הם רק חלק מהדברים שהופכים את החבורה של אריק ספולסטרה חובת גיים פאס השנה. מה שמרשים ביותר הוא העובדה שבכל לילה נתון, שחקן אחר יכול להשתלט על המשחק. אתמול זה היה ג'ימי באטלר, נגד קליבלנד זה היה דאנקן רובינסון, נגד ניו אורלינס זה היה קנדריק נאן והמגילה יכולה להמשיך.

הימור: זהו המשחק השני בבק-טו-בק לשתי הקבוצות, לכן אני מהמר על סקור נמוך יותר מהרגיל. ג'ימי באטלר יצטרך לקחת על עצמו קצת יותר מהרגיל, מה שלגיטימי, במיוחד שזהו משחק נקמה בשבילו. לדאבונם של אוהדי מיאמי, זה כנראה יפגע בשטף הקבוצתי שהחזיק אותם ברצף הניצחונות הזה עד הלום. בנוסף, ההיט לא טובים השנה במשחקים עם סקור נמוך (הפסידו את שתי ההתמודדויות שלהם כאשר צלפו מתחת למספר תלת ספרתי של נקודות). המקומיים ייקחו את המשחק בהפרש 2 זעום ולא ישתקו על כך ברשתות החברתיות עד המפגש הבא לפחות.

יוטה ג'אז (5-10) – ניו אורלינס פליקנס (9-6), 4:00

המשחק האחרון של הלילה מספק ממתק מעניין כאשר הפליקנס המתקמבקים מגיעים למדינת המורמונים למפגש עם הג'אז.

בניגוד לתת-הסוגה הפופולרית ביותר של מוזיקת הג'אז, העונה של יוטה לא החלה בצורה ממש smooth. לקח לקבוצה הזו זמן לאחות יחדיו את כל החלקים החדשים, ההסתגלות הייתה קשה בעיקר למייק קונלי. האולסטאר הלא מוערך שהגיע מ-ממפיס באוף-סיזן לא היה יעיל במיוחד עד כה, אמנם במשחקים האחרונים הסטטיסטיקה שלו מתיישרת לטובה. בשני המשחקים האחרונים של הג'אז, הוא קלע באחוזים מעולים, איבד פעם אחת בלבד ב-61 הדקות ששיחק (בשני המשחקים יחדיו), נמנע מעבירות וזרק בשטף המשחק. כמובן שאת שני המשחקים הללו יוטה ניצחו.

הם יתקשו מאוד מול הפליקנס, שמשחקים את הכדורסל האיכותי ביותר שלהם כעת ונחו אתמול, בניגוד למקומיים ששיחקו אמש. הקבוצה הצעירה מלואיזיאנה תקווה להפתיע בסולט לייק סיטי ולהשיג את ניצחונם הרביעי ברציפות. כיאה לקבוצה צעירה ומודרנית, השלשות הן כלי מאוד חשוב בארסנל ההתקפי של הפליקנס. המבוגר האחראי, ג'יי ג'יי רדיק, קולע ב-47.5% מחוץ לקשת, מקום 12 באחוזים בליגה משחקנים שזרקו לפחות 10 שלשות (רדיק עצמו זרק קלע 48, מקום חמישי בליגה). גם איטואן מור מאוד מרשים לאחרונה מדאון טאון כאשר הוא קולע ב-41% משם ויחד עם ברנדון אינגרם (45% לשלוש) ואחרים, הם מציגים קבוצה שמאוד קשה להתמודד איתה ושאף פעם לא מחוץ למשחק.

הימור: הג'אז הפסידו רק פעם אחת השנה בביתם מתוך שמונת המשחקים ששוחקו ב"ויויד סמארט הום ארנה", כאשר התארחו שם קונטנדריות גדולות כגון הבאקס, הקליפרס והסיקסרס. בנוסף, הם במאזן מושלם בלילה השני של הבק-טו-בק העונה (ניצחונות על הקינגס והנטס). הם יגדעו את רצף האורחים עם ניצחון ב-6.

שאר המשחקים:

שארלוט הורנטס (10-6) – שיקגו בולס (11-5), 2:00

פעם שנייה בפחות מחודש שהשוורים מגיעים לצפון קרוליינה להתארח אצל מייקל ג'ורדן ב"ספקטרום סנטר" כאשר ההורנטס יקוו לחגוג את השיבה הביתה לאחר ארבעה משחקים בגולה עם ניצחון.

בפעם שעברה זה נגמר בניצחון גדול של ההורנטס שהצליחו לשוב מפיגור 7 עם כ-4 דקות לסיום המערכה לניצחון בהפרש נקודה.

הבולס היו כמו ספינה במים רועדים העונה, אך אם יש תורן עומד יציב שהם יכולים להתגאות בו, זה הכרחת האיבודים שלהם. בכל משחק של שיקגו העונה, היריבה שלהם איבדה את הכדור לפחות 15 פעמים. קריס דאן (מקום שני בליגה בחטיפות עם 2.19 למשחק, רק מאחורי ג'ימי באטלר בקטגוריה הזו) ציין את האספקט הזה בהגנה של קבוצתו: "ההגנה שלנו בנויה לזה, זו המערכת שאנו מריצים בהגנה. אנחנו עושים בליצים, ואנחנו רגועים גם למקרה שהבליץ נכשל, כי תמיד יש לנו משולש של שחקני הגנה מאחורינו".

ההורנטס נראים ממוצעים להחריד כצפוי, אמנם התפתחות מרגשת של כמה מהשחקנים הצעירים הופכת את העונה של הצרעות לקצת יותר נסבלת. אחד מהצעירים המתפתחים הוא מיילס ברידג'ס, הבחירה השנים עשר בדראפט 2018 קולע כ-13 נקודות למשחק, מוריד 5.3 כדורים חוזרים וקולע באחוזים נהדרים מכל הטווחים. האתלט המרשים הראה ניצוצות של כוכב בהתהוות, כאשר גולת הכותרת הייתה המשחק שלו מול המכשפים מוושינגטון בו קלע שיא קריירה של 31 נקודות.

הימור: הבולס זוועתיים בחוץ (2 ניצחונות מתוך 7 משחקי חוץ) והם מגיעים לאחר משחק אתמול. ההורנטס ניצלו קבוצות פצועות לניצחונות העונה וכך יעשו גם הלילה. 9 להורנטס.

אינדיאנה פייסרס (6-8) – אורלנדו מג'יק (8-6), 2:00

הקוסמים מאורלנדו משוועים לניצחון חוץ ראשון העונה, אמנם לא יהיה להם קל לעשות לעשות כן במבצר הביתי של הפייסרס באינדיאנה.

זוהי הפעם השנייה החודש בה הקבוצות הללו נפגשות, כאשר הפייסרס יצאו עם ידם על העליונה ב-11 לחודש בהנהגת דומונטאס סאבוניס שקלע 21 נקודות וקטף 16 ריבאונדים. המשחק הזה ציין את אחד מהמקרים התמוהים ביותר בשנים האחרונות כאשר נזרקו רק 11 זריקות עונשין במשחק (הפייסרס קלעו 4 מ-5, המג'יק 5 מ-6). זהו שיא NBA בכל הזמנים כאשר הם שברו את השיא הקודם של המשחק בין הסן דייגו קליפרס ללוס אנג'לס לייקרס ב-1980 (שם נזרקו 12).

הימור: המג'יק אמורים להגיע רעננים מאוד (שיחקו לאחרונה רק ביום רביעי בהפסד לראפטורס) אז המשחק יהיה צמוד מהצפוי, אולם הפייסרס הוכיחו שיש להם אופי קשוח. הכסף שלי על הבית, הפייסרס ב-3.

אטלנטה הוקס (11-4) – טורונטו ראפטורס (4-10), 2:30

הראפטורס יקוו להשתוות למאזנם של הסלטיקס עם ניצחון הלילה מול הציפורים של הדרום ה"מלוכלך".

לטורונטו יש את המספר של אטלנטה בשנים האחרונות. הם יצאו עם ידם על העליונה בשבעת מפגשיהם האחרונים, כולל ארבעת המפגשים האחרונים בג'ורג'יה. בעונה האחרונה, זה היה פאסקל סיאקם שהיווה צרות צרורות להוקס כאשר קלע 22.7 ולקח 9.7 כדורים חוזרים למשחק בשנה החולפת נגדם.

הימור: הראפטורס לא שיחקו מאז יום רביעי ואין סיבה להמר על הפתעה מול קבוצה חלשה שחסרה שניים משחקני החמישייה שלה (קאם רדיש וקווין הוארטר). ראפטורס ב-17.

ניו יורק ניקס (11-4) – סן אנטוניו ספרס (11-5), 2:30

הניקס רוצים להמשיך את רצפם הטוב לאחרונה מול הקבוצות מטקסס כאשר יארחו את הספרס המתרסקים ב"מכה של הכדורסל".

אחד מהניצחונות הבודדים של הדורבנים הגיעו מול הניקס מוקדם יותר העונה כאשר החבורה של דייויד פיזדייל הפסידה באלאמו בתוצאה 120:111.

אמנם, זוהי קבוצת ספרס חבולה רגשית שמנסה לעצור מפולת שלגים עם מעצור לדלת ובינתיים זה לא עובד להם. הם כעת ברצף של שמונה הפסדים, פעם ראשונה שזה קורה מאז עונת 96/97, עונה בה בוב היל אימן את 18 המשחקים הראשונים לפני שהוחלף על ידי פופוביץ' הצעיר והרענן.

"חיות פצועות הן מאוד מסוכנות" אמר פיזדייל, "אסור לנו לזלזל בארגון המופלא הזה, אין לנו את המותרות לכך".

הימור: פה זה נגמר, הניקס לצערם יהיו אבן הדריכה של הספרס בחזרה לחיים בעונה הזו. 8 לספרס.

קליבלנד קאבלירס (11-4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (11-5), 3:00

בפינה הימנית, כרמלו אנטוני מנסה לנצח את משחקו הראשון כחבר של הטרייל בלייזרס לאחר שני הפסדים עד כה. בפינה השמאלית, קבוצה ביתית שרוצה לתת זקיק של תקווה לאוהדים שלהם עם ניצחון ראשון לאחר שישה הפסדים רצופים, כולל התבוסה אתמול ב-42 למאבריקס בדאלאס.

הבלייזרס מוכרחים לנצח עכשיו כדי להחזיר קצת נשמה לאפם בעונה מתה עד כה. כעת מתחיל לו"ז יותר נוח מבחינתם (קליבלבד, שיקגו, אוקלהומה סיטי, שיקגו) והם יהיו חייבים לחבר כמה ברצף כאן.

הימור: דמיאן לילארד לא בא לשחק משחקים, הופעה של 50 נקודות מהלורד של פורטלנד יחד עם ניצחון מוחץ ב-26 הפרש.

ממפיס גריזליז (9-5) – לוס אנג'לס לייקרס (2-13), 3:00

ההגנה הטובה בליגה מגיעה לטנסי לפגוש את דובי הגריזלי.

כצפוי, הלייקרס ניצחו את הקרב הראשון עם הדובים העונה כאשר דרסו אותם ב-29 הפרש בסוף החודש הקודם בהובלת אנטוני דייויס, שנתן את אחד ממשחקיו הטובים בזהב וסגול (40 נקודות ו-20 ריבואנדים).

טיילור ג'נקינס, מאמן הגריזליז, אמר שהוא אוהב את מבחני היכולת האלו, אמנם זוהי לבטח מסכת שקרים כיוון שקבוצתו לא נראית טוב בכלל. במשחקם האחרון הם הפסידו לווריורס הפצועים ב-19 הפרש, משחק שקטע רצף של שבעה הפסדים ללוחמים.

הימור: זהו מבחן בו טיילור ג'נקינס וחבורתו יקבלו ציון נכשל אדום וצורב. 33 הפרש ללברון ג'יימס ועוזריו.

מילווקי באקס (3-12) – דטרויט פיסטונס (10-5), 3:30

האיילים יקוו להגדיל את הפער בפסגת המזרח עם ניצחון מול הפיסטונס המדשדשים.

הבאקס לא יכלו לבחור זמן טוב יותר לקבל את דטרויט, יאניס נמצא בכושר המסירה הטוב בקריירה שלו כאשר רק ביום חמישי הוא קבע שיא קריירה אישי עם 15 אסיסטים בניצחון של מילווקי על פורטלנד, והפיסטונס מרשים 26.4 אסיסטים למשחק, מקום שלישי מהסוף בקטגוריה הזו.

הימור: אין לפיסטונס כלים לעצור את הגריק פריק שיוביל את קבוצתו לניצחון שביעי רצוף. 14 למילווקי.

Subscribe
Notify of
175 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צ'יקו
Admin
23/11/2019 18:18:08

תודה עידו!
ערב מעולה של כדורסל! לא ישנתי צהריים כדי לראות את המשחקים הלילה! איזה כיף!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  צ'יקו

אהלן לכולם—–
אני עדיין עם רצף ניחושים גדול מהחיים ועדיין קצת מסמיק. עוד מעט אגלה לכם על הלילה אבל מי שרוצה לדעת למה –/ז׳סוס —מבקיע היום במנצ׳סטר סיטי שיבוא לאירועי דיומא!!!!!

stam
stam
23/11/2019 20:36:03

תודה רבה על פריביו מפורט.
.
מוסיף את ההמלצה הרגשית עם אפשרות לדרמה:
הניקס והספרז.
מפגש של האומלל הקבוע והאומלל המפתיע. החבול הישן והחבול החדש. החבושים. עונת החבושים קצרה ואסור להחמיץ אותה.
אין כמו מפגש של שני מתאגרפים פצועים בקרב, שכל אחד מהם חושב שזה השוט שלו לנצחון מוראלי. תתפלאו – לניקס עדיין יש מזה, ואם ישחקו קצת כמו במשחק הקודם עם פילי, ואלה עוד הספרז עם פופ האגדי, במפגש השנתי בגארדן – יהיה הרבה יותר צמוד וחם משחושבים…

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  stam

כותבים פריוויו..

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מעניין אם ז׳סוס יהרוס לי את רצף הנבואות. בואו כבר לאירועי דיומא אין שם אפילו בן אדם אחד!! עוד מעט אכתוב גם על חולון

עידו גילרי
Admin
23/11/2019 20:51:31

יופי של פריוויו.
המג'יק יכולים להגיע כמה רעננים שהם רוצים ואולי גם לשמוח שברוגדון בחוץ אבל בלי ווצ'ביץ' וגורדון קשה לראות איך יעמדו בקצב.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

באים?? אסור לי כאן

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

גבירותיי ורבותיי הרצף שלי נמשך בצורה מדהימה- אמנם לא שמו בהרכב את ז׳סוס אבל נגמר 1:3!!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

נחזור לחולון

c webb
c webb
23/11/2019 21:34:34

תודה רבה!
הספרס ופורטלנד קיבלו יריבות בהזמנה!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/11/2019 21:55:01

פריוויו מעולה לערב עמוס, תודה רבה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

פיניקס יפסידו

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

פלמנגו חייבת לכבוש במחצית השניה אחרת הגמר אבוד. אין יותר שני משחקים בגמר לידיעתכם.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אופס זה לא אירועי יומא בואו לשם כבר

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איבר פליטי חוטפת צמד בדקה 90 ומפסידה גביע ליברדוטס . מפתיע? תיראו מופתעים אם מינסוטה מפסידה בבית?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 0:13:19

אלוהים אדירים, מה זה מדי הסטיקלייט האלה? הם נועדו לאימון לילה, או שגם על מיני עשו עוקץ, כמו הווסטים הצהובים ששוכבים לכולנו באוטו?

Smiley
Editor
24/11/2019 0:15:49

יש להם גם מדי סגול-ניאון שזה קטע לפרינס… כאילו אקזיבט עשה להם pimp my ride גרסת הגופייה
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enSN755SN755&q=timberwolves+purple+jersey&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwik1JHqrYHmAhVmILcAHS3mAgUQsAR6BAgIEAE&biw=1517&bih=730

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 0:27:27
Reply to  Smiley

הסגול ניאון נראה קלאסי לעומת זה. נראה כאילו הבן של המעצב עבר על הדגמים עם מרקר, והם חשבו שזה העיצוב

אור
אור
24/11/2019 0:28:27
Reply to  Smiley

My eyes

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/11/2019 0:49:10

טאונס מפלצתי

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שלא תגידו שנגמר לי הרצף העל טבעי אגלה לכם שמינסוטה חוזרת לעצמה במחצית הזאת

שחר אלוני
24/11/2019 1:28:49

המשחק אינו מתעלה, אבל לפחות שקול
כל הכבוד לפניקס, בלי רוביו, אייטון וביינס, עושים מה שאפשר, מובילים עד 10 הפרש רוב המשחק

שחר אלוני
24/11/2019 1:45:07

בוקר ואוברה עם כמה כוחות סיוע מובילים ב 9 בפתיחת הרבע הרביעי

stam
stam
24/11/2019 2:11:26

די, נו. די!

stam
stam
24/11/2019 2:12:28

בוקר אחד קטן ולסגור עניין…

stam
stam
24/11/2019 2:18:08

KAT, אתה באמת שחקן נדיר, אבל אין על הרגעים האלה, כשמוח של ציפור פתאום מפעיל אותך ואתה זורק לשוויון מ-715 מטר.
מוח הזוחלים של קארל הגדול! רגעים קטנים באבולוציה.
.
יאללה. W לאריות פיניקס. הוציאו את הנשמה.

שחר אלוני
24/11/2019 2:20:21

ניצחון של לחימה של פניקס

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

הכראה אהניקס מפסידים חרי א

shadow
shadow
24/11/2019 2:38:58

מה עם פיניקס הפסידו כבר או שאתה עדיין מחכה לאינדיאנה?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  shadow

רשמתי בהתחלה שהם ינצחו
ריבר פלייט חטפו צמד סתם בדקה 90? ניו יורק לא שווה כלום ושום דבר

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ניו יורק מפגרת- ואני מתכון מפגרת- ב15 הפרש וההפרש הזה יישאר עד הסוף

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

רנדל בניקס עם 25% מהשדה, צפי בסיום המשחק ל29% תרשמו

ברוך רובין
ברוך רובין
24/11/2019 3:25:40

לגואל אמביד אסור לצאת מהצבע אפילו להשתין כל פעם שהוא בצבע דברים טובים קוריפ

ברוך רובין
ברוך רובין
24/11/2019 3:26:57

איזה מנהל משחק יאנג, שחקן אדיר, התקרה שלו היא MVP

stam
stam
24/11/2019 4:19:22

לעולם לא יהיה. ההגנה שלו מחרידה, מהגרועים בליגה. הוא עולה המון לקבוצה שלו.

stam
stam
24/11/2019 3:27:54

רוצה כבר להתנצל על ההמלצה המוקדמת שלי, למפגש המוכות, ניקס-ספרז.
הקבוצה הביתית שאתם רואים, היא לא כפי שהבטחנו. מדובר בניו יורק ניקס 2019. לא "הניו יורק ניקס!". האימפריה האימתנית שכבר חוזרת.
הסליחה עם הצופים, ולילה טוב.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

התראה alert —- נחסמו שידורים עכשיו של הניקס- יתחילו לקלוע? נלך למעקב צמוד כרגע

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בחולון ססארי עשו את זה אבל לקח זמן עד הדרמה, פה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

4 דקות לסיום מחצית

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שומרים על ה15 וישמרו עוד. פעם הייתי לוקח הימור מחצית שניה כמו פה- לדוגמא ליין של ניקס 9.5- נקודות ניצחון רק למחצית הבאה שיש סיכוי קטן שיקרה אבל התוחלת שלילית בזה ולא השתלם לי אז דגדוג לחוד ומציאות לחוד- facts זה היה השם לפני ששינו לי!

stam
stam
24/11/2019 3:43:58

כמה פעמים כבר כתבתי: לג'באל מגי אסור להתחיל משחקים? אפילו יותר ממה שאני חופר על כל דבר.
הוא הפותח כנראה הרע בליגה. כמעט כל משחק הוא עולה עצבני מאוד, זה האופי שלו, עושה נזק נורא בזמן קצר, מכניס את כל הקבוצה ללחץ, גורם לפער של הקבוצה השניה. עד לחילוף הקבוע בהווארד ונסיון להרגיע. בדיוק אותו דבר הערב – 7 דקות של אסטמה, חורבן, והערב גם אין הווארד לתקן.
ווגללללללללללל. די כבר. הבחור ייפגע? שייפגע. ושיירד לספסל. כשהמשחק זורם והעצבים מתיישרים, מגי הרבה יותר טוב. אז די. הניסוי הזה כשל.

stam
stam
24/11/2019 3:45:23

מילה על ממפיס, כבר ביתרון 12 בתחילת השני:
8 מ-8 לשלוש. זה נחמד מאוד כמובן. אבל גם בזכות אין-הגנה של הלייקרס על הפרימטר.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מילה על דפרוזן היום עם 2 החטאות בלבד ומלא סלים, לא יחטיא גם בהמשך לטעמי הטוב.

stam
stam
24/11/2019 3:51:04

כנראה פספסתי כי אני רואה בשני את הבושה בגארדן. יש סיבה למה לברון רק עם 6 דקות פתיחה וזהו, ב-16 דקות כבר? בלעדיו זה הקאבס. בגירסה הישנה והרעה.

stam
stam
24/11/2019 3:54:13

מוראנט תענוג אסתטי.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

התחילו להיכנס שלשות פשס, בינתיים צמוד במחצית עצמה

stam
stam
24/11/2019 4:03:52

היה פה דיון ארוך, ודה שוט (נדמה לי) אמר שהלייקרס ישלמו על לברון כפוינט גארד מלא. גם כי אין במקומו פוינט אחר נורמלי.
ציינתי את רונדו.
אז כדאי לראות כמה דקות עכשיו, כששני ה-HOF משחקים קלאסי, כמו פעם. רונדו מוביל טבעי, ולברון בתור ווינג טבעי. לא פוינט-גארד, לא פוינט פורוורד. וSF טהור, דבר שלא נראה מאז ימי מיאמי. הטריילר המפלצתי שמגיע מאחורה, למסירה המתוזמנת של רונדו. עדיין מגדולי המוסרים אי פעם.
ותשמע – אולי באמת כדאי שיישאר בתפקיד הזה… ריצת 0-11 ללייקרס. רק על זה!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ניו יורק עם הטבעה, טיפשי! שיתרכזו בחזרה למשחק עם נקודות בקצב מהיר

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

עכשיו עשו ריצה 8 נקודות אבל זה מאוחר מדי לא יצליחו להורידד

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ספרס איבדו מספיק משחקים ולמדו לקח זה נגמר העידן ההוא

לילי
לילי
24/11/2019 4:11:11

גובר לא משחק היום אצל יוטה וכשאד דיוויס גם פצוע זה אומר שטוני בראדלי פותח.
בעייתי.
בעייתי מאוד.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מפתיע, ספרס בפיגור של מחצית 2 פופ הזדקן קצת שלא שומר. גם השלשות עזרו

stam
stam
24/11/2019 4:12:16

שלשת רגע אחרון של הולידיי מצילה את אינדי ממבוכה גדולה בבית…
רגע. עוד צ'אנס לאורלנדו.

stam
stam
24/11/2019 4:14:41
Reply to  stam

הולידיי, סלברייט!
+ גנב את הכדור האחרון האחרון לפורניר. הציפוי הצרפתי שמסרב להידבק לקבוצה תחרותית. רק ב-7.99, בצבעי אפור בהיר, אפור כהה, ואפור קלאסי.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

הניקס נראים אחרת עכשיו

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מדגדג אבל הפסקתי לקחת סיכונים(ניקס 2.5+ למשחק ביחס שמיימי

stam
stam
24/11/2019 4:21:02

נשמה, לא אמרו ענייני הימורים, לא פה? זה לא לעניין, יש מקומות אחרים. וזה מסכן את כל הפורום.
אני מכיר את מנהל הפורום. הוא איש מאוד קשוח. מאוד!!! בסוף יילך ויעיף אותך מפה, הזהיר אותך כמה פעמים. חבל.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  stam

אתה עונה רק מתי שבא לך אני רשמתי לו בפרטי

stam
stam
24/11/2019 4:28:26

מה יש לענות בפרטי? אמר לך המנהל, לא פה. כמה פעמים. זה מסכן את הפורום. וכל האנשים לא מעוניינים בזה בבלוג החי.
אז באמת: על מה אתה מתעקש? לעשות דווקא לכולם? תגיד, בא לי לעשות דווקא. כי רק אתה מדבר פה עם עצמך על הימורים. אין לזה שותפים. לא כאן. מה אתה רוצה, שימחקו אותך?כי זה בדיוק מה שיקרה. אני עוד אומר לך בטוב. חבל.

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 4:20:14

רק 18 הפרש לספרס. עוד מאמץ קטן ויש הארכה! קדימה ניקס, סכומים גדולים מתגלגלים על זה!

stam
stam
24/11/2019 4:21:19

לא, לא, לא! בדיוק אני עושה מאמץ הפוך!

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 4:22:26
Reply to  stam

צודק. העצם הצינית שלי התגברה לרגע. מצטער.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בוא נדבר בסקטבול- סן אנטוניו עם הרבה איבודים ב5 דקות וזה לא קורה בטעות

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 4:28:43

בוא. 20 הפרש, אז כנראה הספרס הצליחו להתמודד עם יום לא מוצלח של ווייט.
לא קורה בטעות?
ברור שלא. הספרס לאחרונה קבוצה ללא רוטציה סדורה בעמדת הרכז, ועם המון ISO. זה הכדורסל שלהם העונה.

trusttheprocess
trusttheprocess
24/11/2019 4:23:56

מיאמי משחקים עם הרבה צעירים ורוקיס
כאשר הם משחקים נגד קבוצה טובה שמשחקת ברצינות והגנה הם לא יוכלו לנצח.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לא לוקח שום הימור אבל הגנה זה לא פופ שהכרתי, לקבל 30 ברבע אחד

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

Stam- אני יודע שאתה לא תמים ויודע מה עשית אז שסן אנטוניו חטפו 15 נקודות בשתי דקות, זוכר? לפחות היום זה לא יקרה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בתור צופה פרטי כמובן מתחשק משחק שנגמר ב2 הפרש

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בודק לכם אם השידור פתוח גם שם

לילי
לילי
24/11/2019 4:35:39

תשמע אתה הזיה, איך אתה חי עם עצמך?
כאילו, עד כמה משועמם וחסר חיים אתה צריך להיות בשביל להגיע למקום כזה חיובי ופשוט לחרבן עליו פעם אחרי פעם אחרי פעם.
לא נמאס?
לך לישון ילד, תמצא תחביב אחר.

stam
stam
24/11/2019 4:33:50

אבאלה…
מה זה הרצח עם בפילדלפיה? יש ניצולים ממיאמי שיכולים לספר מה קרה שם במחנות?

stam
stam
24/11/2019 4:35:22

מספרי הפלוס-מינוס של החמישיה של פילי:
פלוס 28, 33, 33, 34, 38.
ג'ימי באטלר כנראה הזיז שם משהו. סופסוף באטלר הזיז שם משהו!

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 4:42:54

זו פילדלפיה. אני יודע שזה נגד הקו הרשמי של מכון שמעון-רובין, אבל סימונס, עם כל חסרונותיו, עוזר להפוך את הקבוצה לקטלנית ב-2 צדי המשחק. זה "לא סתם", הנתון שמולם קבוצות מתקשות להניע כדור. רק יוטה מצליחים לגרום לפחות אססיטים. השלוב של אמביד בצבע, וסימונס בפרימטר, הופך את הניסיון להניע כדור לקשה בהרבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/11/2019 5:04:05

גיא לא יודע איך בדיוק איך הוא הופך את הקבוצה למסוכנת בצד ההתקפי? יש לו חיסרון עצום בהתקפה העומדת , והוא פוגע בריווח של פילי, פילי קלעו היום באחוז בלתי הגיוני מ3 אז לא באמת היה סיכוי לעצור אותם שאי אפשר להביא דאבל טים על אמביד, גם ימים כאלה קורים.
מיאמי אף פעם לא הייתה קבוצה שיש לחשוש ממנה האמת תתגלה שוב בפלייאוף מול הקבוצות הרציניות. שם החיסרון בעמדת הקליעה של סימונס יהפוך לתקרה של פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא אתה שוב מתלהב מקבוצות כמו מיאמי? ההיט הם כלום פשוט ככה יפה להם שהם פתחו טוב אבל זה לא הרמה של פילי. פילי מכוונת לאליפות חביבי לא לנצח פחים. נראה אותם מול קליפרס לייקרס באקס דנבר יוטה יוסטון. כל היתר לא מעניין בכלל זה לא הליגה שלנו ולדעתי בוסטון ואינדי בהרכבים מלאים יכולים להעיף אותנו גם בפלייאוף.

stam
stam
24/11/2019 4:49:35

יש הרבה רגעים שהלייקרס קבוצה כזו מביכה…
אתמול ציננתי את ההתלהבות מעל הקליפרס. שהיא לא מפלצת בלתי ניתנת לניצחוןבסדרה, הכל פתוח השנה. אבך הקליפרס הם לפחות קבוצה שאתה יודע מה תקבל ממנה, בגבולות סבירים של למעלה למטה, קשוחה, מאומנת, עקבית.
אם הקליפרס פגיעה, אז הלייקרס פי 10. התקה שלה גבוהה, אבל גם הרצפה במקבל, עמוקה מאוד. קבוצה שהברומטר הרגשי שלה זה שני הסטנרים, באמת איך אספו לשם את שני שחקני מצב הרוח הכי רגישים בליגה, הווארד ומגי. אבל זה רק סימבולי. כל הקבוצה, בין מצבי רוח קיצוניים, שינויי טמפרמנט חדים מרגעי תנופה ודריסה, לכלום בפיתה.
הלייקרס, כמו שנראים עכשיו!, יכולה בקלות להסתבך בפלייאוף כבר בסיבוב ראשון. להסתבך, as in, לעוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/11/2019 5:04:55
Reply to  stam

וכמו שנאמר
הם קיבלו הגרלת משחקים טובה.
שיחקו 10 בבית, בעצם 11 עם לוקחים בחשבון את המשחק ב"חוץ" מול הקליפרס.
נראה איך הם יהיו במסעות של 4 עד 5 משחקים בחוץ. זה הקנה מידה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/11/2019 5:00:08

השיר מוקדש לקוזמא, האיש ומשקפיי ג'יימס בונד
James Bond lives down our street
I've seen him he catches the 32 bus
James Bond lives down our street
sometimes he sits on the back seat with us
he's got a gun strapped to his chest
you can't shoot him in a bullet proof vest
a clever lad but can be a pest sometime
0.0.7. James Bond lives down our street
Jimmy's a spy but both you and I know
Sean Connery or Roger Moore, that I'm not quite sure
But what I know is James Bond…
lives down our street
ToY DoLLs

stam
stam
24/11/2019 5:05:24

המשחק הזה הוא ניסוי במחסן הגארדים של הלייקרס.
נדמה לי שעל פי כל מה שעולה השנה, ויש כבר מדגם לא רע, אפשר להיפטר בלי למצמץ מטרוי דניאלס ומג'ארד דאדלי (על תקן פורוורד מחליף, תכלס הוא שם בשביל האסל ושלשות). בצריך עיון – קווין קוק. אין בו צורך כפוינט מחליף, יש לברונדו. הדקות שרק הוא מס' 1 רעות. וההגנה שלו רעה מאוד. למרות היד היפה, כנראה החוצה. זאק נורוול הרוקי לא קיבל צ'אנס וכנראה מסיבות טובות. KCP ניצל ע"י הפעמון, בינתיים, פה ושם קולע טוב. עדיין הממוצעים שלו, שום דבר מרשים. מי עוד? קארוסו. לא לי לענות, גדול עלי. בדיחת אינטרנט שהאוהדים אוהבים, יש גם רגעי אנרגיה והגנה. קליעה? זוועה. ו-"שוטינג גארד" זה קודם כל שוטינג, כן.
נשארו כמו שהתחילו, עם דני גרין, לרגעים של דני גרין ולהגנה מצוינת. ובראדלי, השותף שלו לצוות ההתנכלות לגארדים, השיחוק של הקיץ והפתעה נעימה. כל היתר? לארוז ולשלוח, אם יהיה מי שייקח. כשלעצמי – מגדיל מה שאפשר, משליך כל מה שאפשר, ומחזר אחרי בוגדנוביץ' של סקרמנטו. בדיוק, אבל בדיוק, השוטינג גארד שצריך.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/11/2019 5:05:25

דיוויס הקלסטרופוב הורג אותי כל הכישרון שלו והוא על הפרימטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם
אני רואה פילי העבירו את מיאמי שיעור שיש להם הרבה אם הם חולמים על יותר מסיבוב 2😎

הקוריוז חזר לעצמו עם td של 30 10 10 מול הגנת הראפס דווקא

זאק לאבין הוציא עצבים על הפחונים אחרי 2 הניגורים האחרונים וקובי וויט גם 😂😂

בוקר ואוברה גם ניגבו יפה

יאללה הצטרםתי למותחן בממפיס 89 87 ללייקרס😂

סוסמעץ
סוסמעץ
24/11/2019 5:08:50

אכן בוקר טוב
==
עם כל התיעוב ללייקרס
==
כיף לראות חטיפה וסל של רונדו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיאנדרה האנטר עם 26 18 ו26 ב3 המשחקים האחרונים הבחור הגיע לליגה זה בשורות טובות😎
איזה סטפ,ק של קראודר 😂

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 5:14:16

הילד קלע 3 שלשות ב-2 הדקות האחרונות, והיה הסיבה המרכזית לכך שאלטנטה הגיעו לנסיון לא מוצלח להשוות את המשחק, אחרי שכבר פיגו בהפרש דו ספרתי ברבע האחרון. יש לו את זה.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 5:26:01

בחרתי בו בתחזיות לרוקי העונה. שחקן תותח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני מאמין בו יש לו הגנה אם יהיה התקפה יהיה נהדר

ברוך רובין
ברוך רובין
24/11/2019 5:13:35

כמה חלשים פורטלנד שמפסידים לקאבס

stam
stam
24/11/2019 5:17:46

עצוב. בלי קווין לאב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה מוראנט בייבי

stam
stam
24/11/2019 5:17:00

ריצת 0-11 לממפיס, ממפיס!, בקלאצ' של הרביעי… איזה בושה הלייקרס. זו קבוצה ששווה מראש פור 20 על הגריזלךיס, אחת מ-2-3 החלשות בליגה.

לילי
לילי
24/11/2019 5:21:33
Reply to  stam

ניקס, הוקס, פורטלנד, שארלוט, פליקנס, ספרס, וושינגטון, שארלוט, דטרויט, אוקלהומה.
כל אלה קבוצות שכרגע משחקות פחות טוב מממפיס העונה.

לילי
לילי
24/11/2019 5:22:14
Reply to  לילי

תוסיף גם את קליבלנד וגולדן סטייט.

shadow
shadow
24/11/2019 5:29:29
Reply to  לילי

מסכים וכבר רשמתי עליהם לא מזמן אנשים סתם מזלזים בהם הם לא כאלה רעים אבל אני לא סגור שהמאמן שלהם תורם שם משהו. עם מאמן אחר היו יכולים להוציא יותר וגם היה להם לוז קשה בהתחלה

סוסמעץ
סוסמעץ
24/11/2019 5:18:27

להפלופ מגן בפאול ועוד פאול?? – בסדר!
==
להפלופ מתקיף בפאול ועוד פאול – נהדר גם
==
איכס

shadow
shadow
24/11/2019 5:20:37

וואו איזה סל של מוראנט וואו

סוסמעץ
סוסמעץ
24/11/2019 5:21:23
Reply to  shadow

WOW!!!

shadow
shadow
24/11/2019 5:22:13

הליקרס נראים כמו תאונה היום ומי שחושב שהם קבוצה לאליפות במבנה הנוכחי משלה את עצמו.

stam
stam
24/11/2019 5:23:20

או. תראו מי הצטרפו, בשלוש לממפיס, 3 לסיום. כמו לפי קיו.
שניים! יש עוד?

shadow
shadow
24/11/2019 5:25:56
Reply to  stam

מה התעוררת ג'וחה תהיה רגוע הלייקרס ינצחו לברון יסחוב אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוראנט המפגר עושה עבירה ל3 זריקות לפופ איזה דביל יאללה

shadow
shadow
24/11/2019 5:24:22

כל הכבוד לשופטים שריקות מעולות אחרי זה יבכו למה הרייטינג בירידה. לא מתביישים

stam
stam
24/11/2019 5:25:26
Reply to  shadow

ראית את כל המשחק?

shadow
shadow
24/11/2019 5:27:26
Reply to  stam

היו רגעים שניקרתי בכל זאת כדורסל ברמה כזו גובהה צריך לקחת במינון שלא נתעוור

stam
stam
24/11/2019 5:29:28
Reply to  shadow

משחק זוועה של הלייקרס. מה חדש.
כל הגירוד נצחונות הזה, הם עוד יכולים להסתמך עליו. עם קלישאות כמו, "קבוצה שהולכת על אליפות צריכה לדעת לנצח גם את המשחקים האלה". סטייל ליגת הפח של הכדורגל פה.
זה לא. זו טעות והם חייבם מהר לחטוף סטירה. משחק מביש, רוב הדקות. בלי קשר, חבל על משחק כזה פנטסטי של מוראנט ו-JJJ.

stam
stam
24/11/2019 5:26:55

אסור לליקרס לנצח גם את זה. זה הפסד שלהם.

shadow
shadow
24/11/2019 5:27:47
Reply to  stam

אמרתי לך תהיה רגוע

stam
stam
24/11/2019 5:30:21

קייל קוזמה. מדען גרעין.

stam
stam
24/11/2019 5:31:56
Reply to  stam

סליחה! מדען אטום!
במי ידיו נתן 3 נקודות מתנה לממפיס, במקום לסגור משחק.

shadow
shadow
24/11/2019 5:33:28
Reply to  stam

לא קראת שיש ירידה ברייטינג מסדרים לך מותחן בהזמנה

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 5:34:03
Reply to  stam

אם יהיה הפסד, או בכלל, העובדה שהליקרס בסיטואציה –
זה לא על קוזמה. קבלת ההחלטות של לברון בקלאצ' במשחקים האחרונים זה "לא משהו", וזה בלשון ההמעטה.

stam
stam
24/11/2019 5:38:23

לברון בינוני במקרה הטוב, עם יותר מדי, "בסוף ננצח", יש לו את הדקות שלו. ואחריו כולם. איל\ך שבא. אווירת סוף קורס בהרבה רגעים, ובסוף, בסוף נעשה קווצ', AD יחסל שם את כולם בצבע, והלאה.
איףףףף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לקחת אותך למעבדות סקיינט לתיקון תוכנה.
אה?

shadow
shadow
24/11/2019 5:32:30
Reply to  stam

למה ככה? עם המשקפיים האלה הוא נראה פרופסור

stam
stam
24/11/2019 5:36:39

קוזמה. קווים לדמותו.
במצב 4 ללייקרס, סוף המשחק.
1. קוזמה בעבירה לפני המשחק. נקודה מתנה.
2. קוזמה מקבל ריבאונד הגנה. מאבד כדור על כלום. סתם נחפז. היישר לידיים של ג'ונס.
3. ג'ונס אומר לו, תראה ציפור!, הופס, הגנת האוויר של קוזמה, שתיים קלות בליי-אפ לממפיס. שוויון.
.
ובסוף, עוד נצחון שקר ללייקרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו בוללללל איזה משתפר יאללה 2 נק ב1 מ8 מהשדה 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 כוכב על תכף הפליקנס בפלייאוף😂😂😂😂😂
מרקל פולץ עוד משחק של 13 נק תכף עובר את לונזו

shadow
shadow
24/11/2019 5:41:46

שמעון בוקר טוב באמת חיכיתי לראות כמה זמן יקח לך להופיע עם התגובה הזו. אני מבין שכבר שתית את הקפה של הבוקר 😉

shadow
shadow
24/11/2019 5:49:21

ועוד משהו הוא עם הפלוס מינוס הגבוה בקבוצה היום

גיא הירוק
Admin
24/11/2019 5:38:43

הלייקרס הלילה (בכלל, במשחקים האחרונים) במשפט אחד –
מן הגורן ומן היקב.
.
מעניין לכמה זמן זה עוד יספיק.

stam
stam
24/11/2019 5:45:42

לכל המאוחר, בעוד 4 משחקים. בק-טו-בק בחוץ, דנבר ויוטה. דנבר ממש אידאלית לתת להם בלואו אאוט.

shadow
shadow
24/11/2019 5:43:32

פורטלנד עם אפקט כרמלו וללא וויטסייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

כרמלו זה בדיוק מה שהם חיפשו. אמרתי לכם שהם מכוונים לבחירה 1 וכרמלו זה פרנצייז לבחירה 1 בדראפט השחקן הכי טוב בליגה.
יאללה מהר חברים חם רותח מהתנור טריסטן קרדשיאן במחיר מבצע אל תגידו שמענו ולא קנינו ראינו ולא לקחנו 25נק הלילה

stam
stam
24/11/2019 5:44:15

אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל ברגעים הצפופים האלה, צריך את רונדו על המגרש. עם המחיר של ההגנה שלו (אפשר לחשוב, ההגנה של קוזמה במקומו).
העומס על לברון גדול, וזה ניכר. הוא מפוזר ומאבד דווקא אז. רונדו שומר בעקביות על דבר אחד: מוביל כדור הכי אחראי שיש בליגה (חוץ מכריס פול), ביחס מדהים, היסטורי, של אסיסטים לאיבודים. גם הערב, בערב טיפוסי – 6 על 1. מול לברון המפוזר, 4 על 5.
בסופר קלאצ' – רונדו, עם לברון בתור הווינג הרצחני שהוא. עדיף על לברון המותש, עם קוזמה כתוספת שלא תופסת הרבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

לא מבין לברון תמיד היה הרכז תכלס בקבוצותיו למה הוא מתעקש להעביר כדור מהחצי ולבזבז סתם כוח. ועכשיו הוא באמלהוכיח את כולם אז הוא יעני חא עושה לואד מנגמנט זה יתחיל לפגוע עמוק בעונה. יאללה תן לדיוויס להסתדר מול ממפיס, מה קרה

לילי
לילי
24/11/2019 5:49:01

שמעון, מאז שדיברת לונזו עם 2מ2 ל3.
למה אתה עושה לי את זה?
במשחקים נגד קבוצות אחרות, עזוב לי את יוטה בשקט 😪

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

זה טוב אחי המחיר עולה כל שלשה מעלה את הערך למכור אותו כגייסון קיד. כל הקודם זוכה

shadow
shadow
24/11/2019 6:11:56

שמעון מ5+ הוא עלה ל 12+ במשחק שהם 11- כרגע ורוב המשחק. הכי גבוה בקבוצה בהפרש גדול, זה לא היום שלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אתה מעוות סטט יותר מגיא 😂😂 החלום זה משחק גולדן פליקנס בו לונזו ודריי עם 30 נק כא והולכים ראש בראש לקלאץ

לילי
לילי
24/11/2019 6:05:04

יש צ'אלנג' מוצלח לסניידר!
אינגראם שלח רגל בשלשה וקיבל עבירה, הצ'אלנג' ביטל אותה.

shadow
shadow
24/11/2019 6:10:31
Reply to  לילי

איך אתה מתרשם מבראדלי? חששת קצת קודם

לילי
לילי
24/11/2019 6:12:56
Reply to  shadow

הפתיע אותי מאוד לטובה היום, בעיקר בצד ההגנתי אפילו שגם בהתקפי הוא היה סולידי.
למזלנו זאת הפליקנס בלי פייבורס אז לא היה גבוהה דומיננטי.
(החלטה נכונה של צוות האימון – עוד יומיים יאניס וצריך את גובר בכושר שיא)

shadow
shadow
24/11/2019 6:08:33

יא אללה איזה צעדים של הולדיי חחחחחחחחחחחח איזה שופטים הזויים ומיד בצד השני שורקים ליוטה. מנסים בכל הכוח להעלות את הרייטינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם מנגב הדולרים מתקרבים

לילי
לילי
24/11/2019 6:20:03

אינגראם מדהים העונה, אי אפשר לקחת לו את זה.
אוניל צמוד לו לגופיה כל המשחק והוא קולע זריקות קשות מאוד באחוזים מעולים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

מסכים אבל זה שנת חוזה השאלה האם הוא עושה עונת חוזה וזהו😎

לילי
לילי
24/11/2019 6:23:02

אני ממש מקווה שלא, הוא כישרון רציני אני אשמח עם הוא יצליח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואי וואי מה שאינגראהם עושה מקס בצעדי ענק קטלני היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קונלי סוגר עניין עם ה3 הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגידו שאלה רצינית למומחים פה לאיזה קבוצה הייתם נותנים לאינגראהם את המקס לאיפה הוא הכי מתאים לדעתכם?

לילי
לילי
24/11/2019 6:25:32

אני לא מומחה אבל דווקא הייתי רוצה לראות אותו נשאר בפליקנס.
לדעתי הוא יכול להיות שילוב מעולה עם זאיון כאופציה שנייה (שזה מה שהוא צריך להיות).
יכול גם ממש להועיל בהוקס עם יאנג או בניקס עם בארט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

איזה הוקס עם יאנג השתגעת? חחחח הוא השחקן האחרון שצריך שם מישהו שילחם על הכדור והתהילה עם יאנג 😂😂

stam
stam
24/11/2019 6:28:47

לא מומחה בכלום. שיישאר בפליקנס. הם ראויים אחד לשני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

אתה רואה פליקנס מציעים לו מקס? כי זה מה שיציעו לו כמה קבוצות ולדעתי בכל מקרה לא ישאר בחור תחת שם אם תגיע הצעה מניו יורק

לילי
לילי
24/11/2019 6:22:24

קונלי מתחיל לחזור לעצמו.
היה חלש המשחק, אבל התזמון זה מה שחשוב.
אסיסט מעולה לגרין ועכשיו השלשה.

stam
stam
24/11/2019 6:23:34

אני מבין שכולם פספסו את ההצגה של הלילה.
שיקגו על שרלוט בנקודה. רבע אחרון: 41-47 לשיקגו. ערב מופרע של זאק לבאין
ברבע הרביעי, לאבין עם 27 נקודות, 10 מ-14, 7 מ-9 לשלוש…
במשחק כולו, לאבין עם 49 נקודות, 13 מ-17 לשלוש… זה לא איזה שיא למשחק של סטף או משהו?
.
בתור דובדבן: שרלוט ביתרון 5, 10 שניות לסוף.
ואז קורה זה:
https://twitter.com/LegionHoops/status/1198428922385326080

shadow
shadow
24/11/2019 6:30:14
Reply to  stam

נו אחרי שאתה רואה את זה אתה לא חושב לעצמך שזה אייקיו כדורסל ממש נמוך כדי להחשב הליגה הטובה בעולם?
עם כל הכבוד למה שלאבין עשה וזה באמת מדהים

stam
stam
24/11/2019 6:48:08
Reply to  shadow

האתלטים הכי מדהימים בעולם. IQ? ממש לא הייתי סגור על זה. כל אליפות עולם, האמת, אתה מקבל הוכחות הפוכות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

חחחחח איזה חרבוןמשל שארלוט היה גם נראה ממבט ראשון צעדים של לאבין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי עם 3 מורידהרק ח5 וזה שאני צועק טמבל מה אתה עושה תן לאינגראהם את הכדור 😊😂

shadow
shadow
24/11/2019 6:26:54

אינגרם ממש השתפר העונה בצורה מרשימה.
51.7% מהשדה 45% מהשלוש 25.6 נק 7.4 ריב 4.1 אס ב 32.4 דקות. זו קפיצה מרשימה משנה שעברה
49.7% מהשדה 33% מהשלוש 18.3 נק 5.1 ריב 3 אס ביותר דקות 33.8. השתפר גם בעונשין מ67.5 אחוז ל 74.6 אחוז
כל זה לא כולל את המשחק המצויין שיש לו היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

כן הוא יקח את הפרס בהליכה המספרים שלו קפצו בטירוף רק שציון לא יהרוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואי וואי אינגראהם לא בהכרה עוד מעט אני אהיה על העגלה שלו 😂😂😂 המקס תכף ננעל במזוודה. יש לי הרגשה הניקס מחתימים אותו בקיץ סתם תחושת בטן אמיתית

לילי
לילי
24/11/2019 6:27:45

רשמתי את זה גם למעלה, לדעתי מתאים להם מאוד ליד בארט.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 6:28:03

מתאים לניקס תואם כרמלו

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 6:27:11

אם רק למיצ'ל היו את יכולות האולאראונד הקטלניות של סימונס, יכל לצאת ממנו משהו.

לילי
לילי
24/11/2019 6:28:29

חחחחחחחחחח
ד"א, ההגנה שלו באחד על אחד ממש השתפרה העונה.
התקופה עם פופ עשתה לו טוב.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 6:37:45
Reply to  לילי

הוא גם צריך קצת להוריד את האף וללמוד צניעות וענווה.
אולי ככה ישיג קרדשיאן.

לילי
לילי
24/11/2019 6:38:57

לאאא אתה רוצה להרוג לי את הילד?!?!
קרדשיאן?!?!

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 6:41:24
Reply to  לילי

בטח. סמל סטטוס ליהלומים.

לילי
לילי
24/11/2019 6:30:22

בוגדנוביץ השחקן הכי אמין בליגה בערך.
תענוג של שחקן, שמח שהגיע אלינו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

הוא מדהים השנה אול nba כרגע אבל לא יכניסו אותו כי הוא לבן ולא אמריקאי

לילי
לילי
24/11/2019 6:34:59

אכן, קצת עצוב לדעתי.

אשך טמיר המקורי
24/11/2019 6:36:41
Reply to  לילי

סקודה

לילי
לילי
24/11/2019 6:34:11

טוב.
עכשיו יוצאים לרצף של 5 משחקי חוץ ב9 ימים.
מילווקי, אינדיאנה, ממפיס, טורונטו ופילי.
קשה קשה קשה.
אני מאמין שאפשר לחזור עם לפחות 3 נצחונות, מקווה שאפילו 4.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו בול שוב מיובש במאני טיים על הספסל. יביה טרייד עליו בקיץ? מי יאכל את הבלוף שם ניחושים? שארחוט תפוסים בעמדה 😂

stam
stam
24/11/2019 6:50:40

לונזו לא יכןל להיות PG פותח בליגה, ובסוף כולם מבינים את זה. התשובה לשאלתך: כל מי שצריכה פוינט מחליף, בסדר פלוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עד שהאיש שלי קראודר הפגיז 21 נק וככה להפסיד יאללה ממפיס